МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ: ВІД ІДЕЇ ДО КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ

МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ: ВІД ІДЕЇ ДО КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ

12 Грудня 2025

У рамках Startup School Academ.City відбудеться захід «Маркетинг інновацій: від ідеї до комерціалізації». Під час події буде розглянуто, як вибудовується взаємозв’язок між творчим процесом генерування ідей, науковими дослідженнями, маркетинговим аналізом та практичними інструментами комерціалізації інновацій.

Захід проводиться в рамках виконання науково-дослідних проєкту “4InnoPipe2”, а також реалізації експериментального проєкту «Стартап-школа Академ.Сіті» Міністерства освіти і науки України у співпраці з Фондом розвитку інновацій, спрямованих на створення мережі стартап-шкіл, інкубаторів і акселераторів на базі закладів вищої освіти та наукових установ.

Дата і час: 12 грудня 2025 р. 13.00 онлайн

Реєстрація

Про що поговоримо:

  • Роль маркетингу в управлінні інноваційним процесом — від моменту зародження ідеї до її успішного виходу на ринок.
  • Яким чином виявити ринкові можливості для інновацій і чи є комерційний потенціал продукту/послуги
  • Особливості сегментації ринку та позиціонування інноваційних продуктів.
  • Як розробити маркетингову стратегію виведення інновацій на ринок, побудувати ефективну комунікацію з ранніми споживачами нових технологій і продуктів.
  • Кейс-аналіз: приклади успішного та невдалого маркетингу при комерціалізації інновацій

Спікерка: ПІЧИК КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА

Кандидат економічних наук, доцент

Завідувач кафедри менеджменту, маркетингу та підприємництва НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ»

Зареєстрованим учасникам будуть видані сертифікати